Lunch · Uncategorized

Danie bez nazwy.

Witajcie!

Ostatnio  przez brak czasu rzadko udostępniam nowe wpisy ale niedługo to się zmieni i postaram się regularnie dodawać posty, z większą ilością informacji o jedzeniu i zdjęć!
Dzisiejsza potrawa powstała całkowicie spontanicznie na podstawie przypadkowo kupionych rzeczy. Okazało się, że jest naprawdę dobra, więc postanowiłam się nią z Wami podzielić. Ta potrawa nawet nie ma nazwy bo została zrobiona z najprostszych składników, które w połączeniu ze sobą stworzyły niebanalne danie. Zapraszam.
Danie bez nazwy.

21124756_1701762339857927_1159316957_o

SKŁADNIKI:

21122981_1701762323191262_87306670_o.jpg

  • Mięso mielone- najlepiej z indyka
  • Olej do podsmażenia mięsa, cebuli i czoasnku.
  • Szpinak- mój niestety mrożony, ale jeśli macie możliwość to najlepiej sprawdzi się świeży
  • Ser feta
  • Makaron pełnoziarnisty
  • Jogurt naturalny- do szpinaku
  • Czosnek, cebula
  • Zioła- Bazylia podkreśli smak potrawy.

WYKONANIE:

Ja przygotowałam wszystko na dwóch patelniach. Na jednej podsmażyłam czosnek, cebulę i mięso. Na drugiej dusiłam szpinak z czosnkiem, przyprawami i jogurtem. Jeśli chodzi o jogurt to dodajemy trzy duże łyżki na szklankę szpinaku.
Jako, że przeważnie przygotowuje dania ze składników na dwie porcje to drugiego dnia dodałam do reszty podduszone pomidory i kaszę pęczak, ta wersja również była bardzo smaczna.

 

 

Dodaj komentarz